Garantie en retour
Ruilen en Retour
Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Helpo. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u het ruilen?
Geen probleem! U kunt het artikel in originele staat binnen 14 dagen ruilen of retourneren.
Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.
________________________________________
Wat kost ruilen en retourneren?
Ruilen:
U betaalt zelf de verzendkosten. Het pakket kunt u brengen naar het postkantoor.
Mochten wij onverhoopt een afwijkend artikel hebben verstuurd dan kunt u het pakket via het postkantoor standaard retour zenden met B-post voor België
de kosten hiervan bedragen 6,75 euro wij vergoeden vanzelfsprekend dit bedrag aan verzendkosten. In Nederland gelden de tarieven van Post NL
Retourneren:
U betaalt zelf de verzendkosten. Het pakket kunt u brengen naar het postkantoor.
Mochten wij onverhoopt een afwijkend artikel hebben verstuurd dan kunt u het pakket via het postkantoor standaard retour zenden met B-post voor België
de kosten hiervan bedragen 6,75 euro wij vergoeden vanzelfsprekend dit bedrag aan verzendkosten, In Nederland gelden de tarieven van Post NL..
________________________________________
Wat ruilen en retourneren we niet?
- Artikelen die niet meer in originele staat zijn
- Artikelen die u langer dan 14 dagen in huis heeft
- Artikelen die gebruikt zijn.
- Beschadigde artikelen
________________________________________
Ruilen / retourneren U neemt eerst contact met ons op en maakt de reden van ruilen/retourneren aan ons bekend, wij spreken met u de te nemen stappen af.
U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
Zodra wij uw pakket hebben verwerkt, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we binnen 30 dagen terug op uw rekening.
Garantie
Tevredenheidsgarantie Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Helpo. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u het omruilen? Geen probleem
! U kunt het artikel in originele staat binnen 14 dagen ruilen of retourneren
Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.
Bij Ruilen en retour leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.
________________________________________
Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet hebt besteld?
Neem contact op met Helpo 011-446114 Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
We zorgen dat u kosteloos het goede artikel ontvangt.
________________________________________
Heb ik garantie op een artikel?
Gaat er een artikel onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de garantie van de leverancier. Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice 011-446114
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
De verzendkosten nemen wij voor onze rekening, als blijkt dat het om een productie of technische fout gaat.
Als een artikel defect raakt door verkeerd gebruik zijn wij niet aansprakelijk